Wednesday, April 20

Zairil Khir Johari Setpol Guan Eng Yang Kurang Cerdik?.



Zairil khir johari adalah Setiausaha politik kepada Ketua Menteri celaka dalam sejarah Pulau Pinang.Kenyataan bodoh media tahap gaban yang pertama kali membela anjing DAP bahawa Musibat Guan Eng tak rasis dan menyindir Tun Mahathir rasis.Woi celaka hang tak tau apa yang berlaku disana jangan dok cakap pandai dan dok tembak macam meriam Padang kota,satu malaya dah tahu musibat Guan eng rasis tak payah nak bela umpama melepaskan anjing tersepit lepas tue dia mesti gigit hang.   


Nie keja siapa?siapa bertanding DAP VS BN.JAWAB?



Zairil khir johari tolong jawab isu Violet nie,janganlah dok cakap tak serupa bikin seperti mentor musibat tue.Violet adalah Yb DAPig jawab jangan tak jawab.Sememangnya setpol musibat Guan Eng semuanya tolol dan berfikiran cetek ku sangka pi belajaq luar negeri pandai rupa bodoh tahap gaban.




N10 PENDING
  • 1. Prof Dr Sim Kui Hian (BN-SUPP) ... 6,780
  • 2. Violet Yong (DAP) ... (14,375)


1 comment:

Zali Ismail said...

haram jadah dap,,,,hidupkan gagasan 1 melayu, 1 bumi

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive