Friday, April 8

Laptop Papagomo Dah Serah, Jam Omega Simpanan Wan Azizah Macam Mana?





Semalam semasa berada di Kucing, Gomo telah di panggil oleh pihak Polis Bukit Aman bagi memberikan kerjasama dalam soal siasat berhubung laporan Polis yang telah di buat oleh Anwar Ibrahim no Report Polis THSL 9703/2011.

Gomo memberi kerjasama sepenuhnya sehingga sanggup menyerahkan komputer laptop peribadinya kepada pihak polis. Gomo sanggup menghadapi kesukaran kerana laptop itu diperlukan untuk melaksanakan tugasan membuat laporan dan liputan sepanjang PRN Sarawak.





Manakala Wan Azizah dan Nurul Izzah pula mengumunkan dalam sidang media bahawa jam tangan Omega milik Nuar Berahim masih ada dalam simpanan mereka. 



Wartawan tindak minta Wan Azizah dan Nurul Izzah menyerahkan jam tangan itu kepada mereka, hanya menunjukkan sahaja untuk dilaporkan dalam media untuk pengetahuan rakyat.

Nampaknya kedua-dua pelakon dua beranak ini berjaya  memperdaya pihak media tetapi gagal membohongi rakyat keseluruhannya.

al-juburi kona jangan tak kona......


1 comment:

Unknown said...

Salam tuan mohon pautkan link mukapetang.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive