Wednesday, November 13

BILA ORANG PANDAN MENGAMUK RAFIZI JADI PONDAN........


Pengasas Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Pandan, Abd. Azif Jusoh mengumumkan keluar daripada parti itu dan menyertai UMNO semalam.

Turut menyertai beliau 80 lagi PKR cabang tersebut sekali gus membawa kepada penutupan bilik gerakan di situ.


Borang penyertaan UMNO diserahkan Abd. Aziz dan kumpulannya kepada Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar dalam satu majlis ringkas di luar bilik gerakan PKR cabang Pandan.

Menurut Abd. Azif, keputusannya meninggalkan PKR dibuat tanpa paksaan jauh sekali terpengaruh dengan tawaran berbentuk kewangan.

Katanya, sebagai pengasas cabang PKR di situ, beliau dan ahli-ahli parti itu sangat kecewa dengan Rafizi Ramli yang merupakan ahli Parlimen Pandan yang didakwa gagal menjalankan tanggungjawab.

2 comments:

anti kominis dan DAPpigs said...

Rafizi peduli apa dengan undi melayu...dia ada undi cinabeng DAPpigs untuk dia kekal kat Pandan tu. Selagi bangsa mata sepet barua ni dok sokong DAPpigs, selagi tulah melayu mangkuk macam Rafizi boleh jadi MP kat Pandan tu....

Anonymous said...

Ahli Parlimen Pondan... ops! maaf Pandan

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive