Wednesday, November 6

USTAZ AZHAR IDRUS RABA AJAK BERZINA GADIS SUNTI..........?


Apa dah jadi dengan Ustad MC D nie, Takkan nak jadi munafik pulak cakap dan berceramah semuanya dia aje yang terbaik tapi perbuatan melibatkan nafsu terbalik pulak. Memang sah puak DAJAL bertopengkan manusia pembangkang nie semuanya sama saja. Pandai menipu lepas tue hawa nafsu mengalahkan binatang.

Stopa Ali pun sama kes jugak macam nie tapi yang membezakankan kedua-dua kes ini adalah Stopa Ali ada video tapi Azhar pulak hanya dakwaan gadis sunti nie di FB. Susah jugak nak menyakinkan orang tapi kalau dah ada video pun depa tak pecaya inikan pulak benda gampang macam nie. Puak DAJAL nie tetap mengatakan pemimpin mereka nie MAKSUM dan tiada dosa walaupun terbukti bersalah.

Kalau benar dakwaan ini buat ajelah laporan pada pihak berkuasa jika tidak buat dosa aje korang menfitnah...

7 comments:

MalizaMah said...

aduhai.. macam2...

MalizaMah said...

follow.....

Anonymous said...

siasat dulu baru buat kenyataan mungkin ini adalah fitnah.....kalau tak suka pun jangan menfitnah......zaman internet macam2
penipuan dan fitnah berlaku....siapa2 pun boleh buka akaun facebook dan menyamar mungkin ada orang nak memburukkan UIA

Anonymous said...

Rasa nya budak pompuan tu yang miang... tak pun kepala dia tak betul macam sebahagian pemimpin UMNO .

Anonymous said...

Takutnya saya baca blog ni, blog seorang yg berakhlak hodoh dan berpenyakit hati yang tebal,busuk hati dan kotor niatnya buktinya maki hamun orang sesuka hati... astaghfirullah(ampun kami ya ALLAH)... memalukan diri sendiri, kesian tuan. Suka menabur fitnah berat pulak tu, awas balasan ALLAH kepada pemfitnah...tak tunggu diakhirat, didunia kamu akan ditimpakan. Takutlah kepada ALLAH jika kamu percaya ALLAH itu wujud dan dialah yang mencipta kamu.
Semoga kita mendapat hidayah dan petunjuk. ALLAH beri kamu dua pilihan. Semoga kita jadi org yg sentiasa menggunakan ruang dan peluang untuk berbuat baik bukan tabor fitnah dan maki org. Ingat buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas ...... ? ALLAH maha Adil maha Bijaksana.
Tiap2 apa yg ditulis akan ada balasannya didunia dan diakhirat. Elakkan memfitnah dan memakihamun orang.Semoga tuan berubah dari menzalimi diri sendiri kepada kasihani diri sendiri. ALLAH tidak menzalimi kita, tetapi kitalah yg menzalimi diri sendiri. Allah masukan manusia ke dalam neraka sebagai balasan perbuatan jahatnya atas mukabumi, jadi manusia yang masukkan dirinya dalam neraka atau dalam syurga (rukun iman) Semoga ALLAH redho kepada perbuatan tuan selepas ini.

Unknown said...

fitnah , mengarut . wahai pemfitnah
tunggulah kamu balasan di akhirat

Anonymous said...

Malu nak buat report polis... tapi tak malu pulak post kat fb... nampak beno nipunye...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive