Wednesday, November 16

DAP & LGE Khianat Kedai Menu Rakyat 1Malaysia.


Jika sebelum ini Mek Izzah/Tony Puah dok meroyan pasal Kedai 1Malaysia kata barang yang terdapat dikedai  tersebut tak berkualiti dan macam-macam tomahan.Nie yang terbaru dan panas meletop DAP dan LGE mengarahkan Banner Menu Rakyat 1Malaysia diturunkan dan dihapuskan.Kenapa hendak diturunkan dan takutkan kedai Rakyat yang dilancarkan oleh PM sebelum ini.ternyata LGE takutkan tranfomasi yang dilakukan oleh PM dan takut sokongan rakyat Pulau Pinang terhadap tranfomasi tersebut.


Kedai Menu Rakyat yang MKP maksudkan ialah Khalil Nasi Kandar yang terletak di Persiaran Gurney yang terkenal Di Pulau Pinang.Jika sesiapa yang berkunjung di Pulau Mutiara ini pasti tahu dimana lokasinya.Tempat yang mesti dikunjungi oleh pelancong dalam dan luar negara.Guan Eng nak tanya sikit sebelum ini BN tak pernah terdesak nak buat macam tue dekat pakatan rakyat kenapa ini dilakukan terhadap program yang menguntungkan rakyat.moto DAP adalah CAT sekarang dah hilang gigi tinggal gusi dah.

Apakah alasan banner tersebut diturunkan jika dilihat pada gambar diatas ianya terletak didalam kedai.mengikut undang-undang ianya tidak memerlukan lesen.Adakah ini mempunyaii motif politik atau takutkan kebenaran. 

4 comments:

zm.azami said...

mohon share di blog zmsegamat untuk rujukan bersama

terima kasih dan wasalan

Aspirasi said...

Mohon cilok cerita ni... Tq

AntaraPos said...

PR Gesa ROS Jelas Status Pendaftaran Parti Itu | http://antarapos.com/v1/index.php?page=content.php&newsid=829&type=%27news' | http://www.antarapos.com

matkilaupenang said...

azami silakan,aspirasi no prob bro.terimakasih rakan-rakan.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive