Monday, November 28

Sepatu Tinggi Celana Ketat



aku sedih betul dengar ada sorang ketua wanita cawangan yang kena marah dengan sorang ketua wanita bahagian sebab bagi cadangan yang bernas.

hanya kerana si ketua cawangan bg pendapat mengenai tumpuan berkempen pada golongan muda, dia terus dimarahi oleh ketua wanita tersebut. damn!

menurut satu sumber, wanita yang baru bergelar datin tu memang dah lama besaq kepala. setahu aku laki dia asyik jadi drebar je. itupun drebar kepada ketua bahagian, bukannya drebar F1, dah dapat datuk. kalau macam tu pak sahak drebar bas yang dok bawak macam2 jenis orang tu lebih layak jadi datuk

berbalik pada kisah datin ni. dia jadi marah bila ketua bahagian suro dia buat kerja macamana nak pikat golongan muda, terus dia hangin sebab dia kena buat kerja.

cuba hangpa habaq bgtau, kalau dia buat perangai huduh macam ni, layak ke jadi pemimpin. aku harap UMNO akan lebih bertegas selepas ni. pemimpin yang hanya main duit seharusnya dijauhkan dari parti.mereka adalah parasit kepada umno itu sendiri.

bukan aku saja2 nak burukkan gend sendiri tapi itulah hakikat. mungkin jugak pompuan style ni yang dok buat orang menyampah nak undi kita

awek aku pun dah mula nak isi borang PKR. dia masih tak sign sebab tak mau aku tinggalkan dia...

kepada ketua wanita berkenaan, jangan sampai anak buah hang pakat dok anti hang. aku tau, kali ni puak kesayangan hg akan tetap menetap di pan pac walaupun semua orang bawahannya tu takdela menyumbang sangat kat umno. sekadar nak habiskan wang peruntukan je.

aku dengar cerita terbaru, dah dok nampak ketua ni akan dicantas. kali ni depa nak pilih orang yang low profile. takmau dah cari yang laki bini kuat bodek.



READ MORE

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive