Friday, November 11

Otak Burung.


Otak Burung Tiong sungguh Pakatan Rakyat punya ahli parlimen nie,Depa pertikai harga barang dikedai 1malaysia akan tetapi tidak pernah berfikir untuk menolong rakyat marhein yang sekarang ditimpa dengan kos sara hidup yang kritikal ketika ini.MKP cabar Pakatan Rakyat buka kedai yang sama dengan kedai 1malaysia di negeri yang diperintah oleh pakatan rakyat.ada berani.jangan dok asyik kondem keja dan kebaikan BN yang dibuat untuk rakyat.nama saja dari rakyat untuk rakyat.cakap pandai perlaksaaanan hampeh.tidak dibuat langsung.

DAP agak marah apabila dikaitkan dengan pemborong yang kita tahu semuanya berbangsa cina.kenapa ini adalah konspirasi yang dibuat supaya rakyat membenci BN dan kerajaan malaysia.Pakatan telah bersubahat dengan pemborong supaya menyorok atau mengurang bekalan supaya niat dan hasrat jahat mereka tercapai.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive