Thursday, November 17

Ketua Menteri Jika Gerakan Menang.


Tan Sri Khoo Tsu Koon tidak akan bertanding pada PRU 13 akan datang.Adakah  Teng Chang akan menjadi Ketua menteri Pulau Pinang jika BN kembali merampas Pulau Pinang Dari DAP.Khabar angin telah melanda dan tidak dapat dipastikan hingga pucuk pimpinan Gerakan membuat keputusan.Keputusan tidak bertanding oleh Tsu Koon akan memberi impak yang amat besar kepada pengundi Cina disekitar Pulau Pinang dari apa yg MKP lihat dari akar umbi.Kerja dan persiapan telah dibuat oleh BN untuk merampas Kembali Pulau Pinang.Dengan Slogan Bergerak bersama rakyat yang dilaungkan akan memberi impak selain dari OPS TANJONG 1 DAN TANJONG 2.

KUALA LUMPUR - Presiden Gerakan, Tan Sri Koh Tsu Koon mengumumkan bahawa beliau tidak akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang, baik di parlimen, mahupun di peringkat negeri.
Katanya, tindakan itu bagi memberi peluang kepada barisan pelapis kedua pemimpin Gerakan.
"Ia juga sebahagian daripada strategi transformasi Gerakan yang dinamakan 'Bergerak bersama rakyat'," katanya pada sidang media di ibu pejabat parti itu, pagi tadi.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive