Thursday, November 24

Guan Eng Takut Ulaq Tedung Seluaq.


Bewak takut dekat ulaq apa punya turr la bapak nenen nie.kata orang penang tau bukan itu melaka import mali punya.beratus pelancong tidak dapat melihat keindahan pulau mutiara dek kerana ular tedung seluaq.ini pun nak dijadikan cerita dan nak ambil sikap populis ke????? lidah bercabang sungguh.

Musim cuti persekolahan ini ramai pelawat dari luar negeri dan didalam negara datang kePulau mutiara untuk menikmati keindahan Pulau Mutiara yang sejak azali lagi terkenal dengan keindahan pantainya serta segala macam pemandangan serta syurga makanannya.akan tetapi hanya seekor ular tren APIKERETA telah diberhentikan dan ramai pelancong terkandas serta kecewa dengan sikap DAP nie.Lumrah kiranya ulaq tue kena langgaq pun dah dalam hutan bukannya ada orang mati kena patuk pun.Pelancong semua dalam APIKERETA selamat,Nasib ulaq tue saja nak mati.

APIKERETA tidak dapat beroperasi pelancong merungut nie semua sabotaj namanya kepada sektor pelancongan serta pedapatan negeri dan negara.Pelancong yang tidak puas hati pasti akan bercerita tentang apa yang berlaku kepada rakan-rakan mereka dan ini akan mencemarkan nama baik malaysia.Ada depa kesah dengan apa berlaku.Ini kerana projek Terbaru menaik taraf APIKERETA BENDERA BUKIT adalah dari kerajaan pusat dan satu isu telah dibangkitkan semasa kes tempat duduk lidah bewak nie kantoi hari tue.Mungkin ada kesumat didalam hati agaknya.

Jika inilah pemimpin buanganan dari melaka yang dijadikan pemimpin lagi hancusssslah Sektor Pelancongan Pulau Mutiara dan Malaysia pasal dia boleh perbusukkan nama malaysia diluar punya.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive