Wednesday, November 23

VIDEO:Kelantan LAgi Dasyat Dari Penang


Ingatkan bila PAS memerintah kelantan akan berkuranganlah segala disko,arak dan segala kemungkaran yang menyalahi hukum hakam Agama.Rakyat boleh menilai dengan apa yang didedahkan oleh otai Blogger kickdefella.Apa dah jadi nie ingatkan Penang dibawah DAP yang kita maklum adalah bersifat untuk menyesatkan melayu serta akidah supaya senang meracuni pemikiran mereka.Namun Kelantan lebih teruk dari apa yang dilihat didalam video ini.

Kita tahu Kerajaan PAS Kelantan mengeluarkan lesen menjual arak atas alasan arak tidak diharamkan oleh agama lain sebagaimana judi? Tetapi bagaimana dengan lesen atau permit operasi pusat hiburan sehingga lewat malam? Adakah dikeluarkan oleh MPKB Bandar Raya Islam dan lain-lain PBT. Adakah agama lain membenarkan berpoya-poya sehingga lewat malam? Atau alasannya sebab di Mekah pun ada juga tempat berpoya-poya sampai lewat malam?


Nantikan siaran penuh video tersebut yang menunjukkan apa sebenarnya yang terjadi di Bandar Raya Islam sewaktu pemimpin-pemimpin PAS sedang sibuk berceramah mahu mengambil alih negeri-negeri dibawah pentadbiran Barisan Nasional atas dasar mahu membersihkan segala maksiat dan budaya tidak sihat.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive