Sunday, November 6

Gobi Lu Bikin Panas!!! Hina Islam Pulak.


inilah sikap yang ditunjukkan oleh Gobikrishan,sengaja mencetuskan kemarahan umat islam dikala bulan baik dan hari yang mulai ini bagi semua umat islam menunaikan ibadah qurban yang dituntut oleh Islam. Katanya "takde beza org islam sembelih lembu dgn org hindu sembelih kambing dan org buddha sembelih babi! sama je". Kenyataannya ini menghina umat Islam, menyamakan adab sembelih dan haiwan korban dengan babi.

Hari Raya Haji merupakan perayaan yang dirayakan oleh umat Islam di seluruh dunia. Ia adalah perayaan terbesar di dalam Islam selain Aidilfitri.

Bermula dengan Takbir Aidiladha pada malam 10 Zulhijjah, diikuti dengan solat sunat Aidiladha serta khutbah Aidiladha di pagi 10 Zulhijjah, sambutan diikuti dengan ibadah korban yang boleh dilakukan samada pada 10 atau 11 atau 12 atau siang 13 Zulhijjah.

Aidiladha adalah perayaan yang istimewa kerana ia merupakan hari untuk umat Islam memperingati kisah pengorbanan Nabi Ibrahim dalam menunaikan perintah Allah dan ke-sabaran anaknya Nabi Ismail dalam memenuhi perintah Allah s.w.t.

Kenapa hendak menghina agama yang dianuti oleh kaum lain dalam masyarakat di Malaysia.Ternyata Gobi ini kurang cerdik dan pemikiran sama dengan babi yang hanya tahu makan dan berak ditempat yang sama. Namun kemeriahan ini dicemari dengan lemparan yang tidak berasa dari si bangsat ini! Gobi Rasis!!

Kaum India yang lain pun malu dengan sikap si bangsat ni!

7 comments:

dinbangi said...

Itu namanya kurang ajar. Patut diajar cukup-cukup.

matkilaupenang said...

Pendedahan begini dapat mengajar pemimpin supaya gerak-geri mereka diperhati.kita ajaq ikut undang-undang yg ada sahabat.Din bangi

Anonymous said...

Tentu orang-orang PAS dan PKR sokong Gobi Krishnan nak tunjuk babi disembelih di TV sebab dia rakan sekongkolan mereka.

Ataukah mereka akan menikus...

Anonymous said...

Tentulah orang-orang PKR dan PAS akan menyokong Gobi untuk menayangkan bebi disembelih di TV.

Atau apakah mereka akan menikus...

Sudir said...

Dah mula nak main api paria ni..

matkilaupenang said...

rakan-rakan dan sudir,gobala bermain api perkauman nie bersebab.kita tunggu apa pulak reaksi pemimpin Pakatan harami pulak.

Mimie said...

Salam,

Mmg kurang ajar tp xperlu risau bro...Babi xder leher,mana nak sembelih....lu gugel la...ahaks!! Belajar jer tinggi tp bengap tahap gaban ar dia ni....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive