Monday, November 7

MKP Dah Kena Depan/Belakang Kiri Dan Kanan.


Fuh tak sangka blogger picisan pun kena jugak tempiasnya.Inilah dunia politik yang sungguh kejam dan tidak bertimbangrasa.Dah alang-alang menyeluk perkasam biar sampai ke telingalah jawabnya.Klu setakat maki hamun MKP tak rasa apa dah!memang jenis yang berani mati punya.inilah cabaranya jika kita bermain dengan api kekadang terbakaq jua jika tidak berhati-hati dengan niat dan sifat iri hati sesetengah pihak.Berpura-pura baik didepan mata akan tetapi niat yang busuk itu terhidu jua akhirnya.Woi bangkai tikus bolehlah tutup dengan daun ketapang nie bangkai ikan PAUS mana boleh tutup dengan daun.satu kampung berbau jua akhirnya.

Berkat kesabaran dan tiada niat untuk membalas kembali apa yang dilakukan terhadap MKP.Ternyata Allah membuka pintu hati seorang hamba Allah menceritakan semua pekung yang tersimpan didalam hati terhadap penfitnah yang melakukan kemungkaran terhadap MKP.Sampai tiduh bermacam-macam fitnah dan tomahan.Kesabaran itu ada had dan limitnya.Buat apa yang menyimpan kesumat dengki yang terpendam sebegitu lama.

MKP berjuang adalah dengan niat yang ikhlas untuk membantu UMNO/BN merampas kembali Pulau Pinang daripada DAP.Akan tetapi jika niat perjuangan MKP disalah anggap dan perkecilkan dan dihina seperti pelacur.MKP berjuangan bukan kerana nama dan pangkat atau mengejar kekayaan.jika hendak kaya jadilah peniaga atau usahawan.MKP tidak pernah mendapat apa-apa habuan dari agensi berkenaan.Pada masa ini pun semua perbelanjaan untuk berblogging ditanggung sendiri,Tak pakai duit mak/bapak hampa pun.Tapi pihak berkenaan pernah berjanji nak bagi  tapi apakan daya cuma blogger picisan makan kuah sepanjang masa.Selalu kena kencing. tetapi tidak mengapa bukan itu yang dikejar.

NAK TAHU LEBIH LANJUT BACA DISINI.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive