Monday, November 7

Anak Gadis Islam Berbogel Dlm Kolam.


Jika ini dijadikan ukuran.Apatah lagi yang akan terjadi apabila Seksualiti Merdeka 2011 tidak ditentang serta dibantah oleh pihak yang berwajib yang mempertahankan adat serta masalah sosial yang melanda malaysia kini boleh dianggap ditahap meruncing.Pihak Berkuasa harus memantau bagi menghentikan langkah menghidup atau mempromosi kegiatan tidak bermoral itu.DBKL berhak ambil tindakan kerana tiada kelulusan diberi untuk majlis sebegini. Kalau ia dilakukan di premis perniagaan, kita boleh sita dan kalau di premis awam kita akan ambil tindakan (terhadap penganjur).



Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar sedia bertemu dengan penganjur program 'Seksualiti Merdeka 2011' untuk mendengar penjelasan mereka berhubung penganjuran program itu.
"Saya tiada masalah untuk berjumpa (dengan penganjur). Saya boleh berjumpa dengan sesiapa sahaja asalkan ada tujuan... sebab kita bercakap soal keamanan. Saya tidak mahu tanggung apa-apa risiko yang boleh gugat keamanan negara," katanya.
jika ini biarkan adakah pekara yang diatas mungkin berlaku.

Rasanya perempuan ini menyokong siapa?adakah BN atau Pakatan Rakyat.Pemimpin PAS,PKR dan DAP menyokong ambiga selama ini membisu dan mayokong apa saja yang dibuat oleh betina sekor tue.Adakah mereka telah disumbat dengan gula-gula supaya berdiam diri.fikirkanlah apa yang akan terjadi apabila budaya seks bebas ini dibiarkan.
Kenyataan mufti perak harus diberi perhatian.





2 comments:

sitibaiduri said...

astagfirullahalazim.....apa nk jdi ni?seksualiti merdeka akan menghancurkan terus anak bangsa melayu....

matkilaupenang said...

ini harus ditentang jika tidak lagi teruk masalah sosial dikalangan remaja.sitibaiduri

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive