Monday, November 7

Jutaan Terima Kasih.Kepada semua yg menyokong MKP.






berikut adalah rangking yang dikeluarkan oleh MYMASSA.Alhamdulilah MKP telah mencapai pada kedudukan 24 dalam carta.ini adalah pencapaian terbaik dalam dunia blog ini.Pada bulan lepas MKP berada dia kedudukan 34 naik 10 anak tangga.walaupun MKP baru berusia setahun jagung.Pencapaian ini tiada maknanya jika tidak mendapat sokongan dari pengunjung/pembaca dan pengikut blog MKP.Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua.MKP mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kepada otai blogger penang.MIM,PISAU,EMPAYAR PEMUDA,PEJUANG BANGSA,MPP & ANAK SEBERANG kerana banyak membantu.Tak lupa jua kepada rakan-rakan lain yang berada didalam dunia blogging ini.Nak Sebut semua ramai nie.

AKAN BERUSAHA LAGI UNTUK MERAMPAS KEMBALI PULAU PINANG DARIPADA DAP PADA PRU 13 NANTI.




2 comments:

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

tahniah bro. teruskan perjuangan. ikhlaskan niat. ingat balik niat sewaktu bermula berblog bukan utk imbuhan, kepentingan diri, nama dan sebagainya. insyallah jika niat kita betul kerana Allah, kita tidak akan kecewa kerana Allah dan dengan Allah. Teruskan jihad menentang pembohongan pembangkang dan memartabat agama, bangsa dan negara!

matkilaupenang said...

terima kasih tun,
diatas kata-kata perangsang dan semangat.Perjuangan saya berdasarkan niat yang ikhlas dalam membantu UMNO/BN merampas kembali Pulau Pinang.Dugaan yang diterima kini adalah cabaran untuk memperkasakan diri dlm dunia politik.dunia blogging saya tiada masalah dng sesiapa. banyak rakan-rakan blogger membantu.cuma masaalah dalaman.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive