Tuesday, November 8

Hampa Tipu Anuar Dah Pi Haji La.


Hampa tipu la Pak sheik dah pi haji la siap dapat haji mambur pesemboq lagi.Bukti yang dinyatakan oleh pihak berkenaan kantoi sekali lagi dah.Nama pun PakSheik mesti dan gerenti konfom dah pi haji,Pak shiek tahu selok belok agama dan pandai dalam ilmu dan fatwa la,martabat Pak sheik lebih up skit dari Pok Nik la.Berceramah dan berpidato punya dasyat.Bab nie aku puji Pak shiek.Kencing pun pandai habis satu malaya kena ranjau dengan dia,cakap sini Cakap sana kona sini kona sana semuanya bau hancing kena kencing.


tue dia kantoi jugak juak-juak penjilat pak sheik nie,gambar yang kena kona kot belakang depa cedok.Apalah punya bingai puak nie klu nak tipu belajaq bagi khatam kat Pak sheik dulu.Dia hebat pandai kona.depan belakang sama rasa.Pak sheik bila nak pi haji dan bila nak angkat sumpah lahanat nie?????lama dah dok tunggu sampai berjanggut atas dan bawah dah nie.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive