Friday, November 9

NIK AZIZ SOKONG SYAITAN BERTUDUNG PULAK....


Datuk Idris Haron tidak terkejut sekiranya sistem Raja Berperlembagaan yang diamalkan pentadbiran negara selama ini akan terhapus sekiranya Pakatan Rakyat berjaya membentuk kerajaan kelak.

Menurut beliau, kerana didorong oleh sifat tamak dan ingin berkuasa, Pakatan Rakyat sanggup melakukan apa sahaja termasuk mengguna pakai kaedah pluralisme untuk meraih sokongan orang bukan Melayu pada pilihan raya umum akan datang.



MKP tak heran jika Nik Aziz menyokong kenyataan Nurul Izaah kerana Dengan syaitan pun sanggup berkawan apa ada dengan kenyataan Izzah tue...

Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat masih mahu mempertahankan Nurul izzah Anwar meskipun mengakui bahawa Naib Presiden PKR itu mungkin telah mengeluarkan kenyataan yang 'celaru'.

Malah Menteri Besar Kelantan itu turut menyifatkan Nurul Izzah sebagai tidak bernasib baik kerana berada di pihak pembangkang.

Nik Aziz turut mendakwa pelbagai pihak sengaja memburukkan dan memberi maklum balas keterlaluan ke atas Nurul Izzah seumpama bunyi bising kuat daripada 'meriam buluh dan meriam besi' walaupun anak Ketua Pembangkang itu hanya menyuarakan sedikit pandangan.

1 comment:

Ore Pulau Melako Reti Doh said...

Asal Dia puak kita betul salah belakang kira. Hukum pah mana?
Hukum Pas buleh belako.
Adakah ini puak yang dimaksudkan oleh Rasulullah S.A.W ?

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive