RAPID

Friday, November 30

MAMAT PAS BUAT KACAU DI PWTC #PAU2012


Cuba korang tengok mamat nie berserban bagai nak rak dan sudah tentu ahli PAS....Itu lah dah diberitahu lama dah Anwar dan sekutunya tak boleh pakai korang ahli PAS nie tak pecaya...

Bila dah kena cabul pungkoq baru ada akai....heeee

Mungkin diatas kesedaran sendiri kot mamat nie buat ceramah dan tak boleh kutip derma untuk mencari simpati pada ahli UMNO yang berkampung seminggu kat sini....

Atau teringin nak masuk jadi Ahli UMNO?

Korang tengok sendiri perilaku mamat nie kat bawah....

1 comment:

Anonymous said...

betul lah apa yg dia ckp tu.. dia berjuang atas pentas tersendiri .. thumbs up bro ... speaking lg tu..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive