RAPID

Wednesday, November 21

AZAHAR IDRUS BOGELKAN DIRI SENDIRI.......


Pada mulanya UAI nie kantoi makan kat Mc D tapi tak mengaku dan mempertahankan hujah beliau menyatakan tidak makan kt restoran tue...Tapi akhirnya kantoi jugak!!!! Kononya nak bodohkan pengikutnya tapi ada info yang mematahkan hujah jahanam beliau.Menipu kononnya berada di Johor tapi lokasi yang sebenar adalah Mahkota Parade Melaka...




Dan yang paling menarik sekali ialah pelan tingkat bawah Mahkota Parade, Melaka yang menunjukkan lokasi Mc Donalds, 'kedai sebelah' KFC, Poh Kong dan Famosa Time!

Anda lihat lokasi Mc Donalds di hadapan Poh Kong dan Famosa Time. Ada persamaan?


MKP rasanya ramai pengikutnya tertipu dengan teknik yang digunakkan oleh UAI nie....Kesian korang ek kena kencing dengan UAI...

3 comments:

Anonymous said...

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.
Freemasonry adalah pertubuhan yang berasaskan falsafah kesyaitanan,'Luciferian Philosophy'.Asal usulnya berkait dengan 2 peristiwa utama iaitu peristiwa Bani Israil diperhambakan oleh Raja Babylon,Nebuchadnezzar pada lebih kurang 587SM(The Exile) yang mana mereka telah mempelajari sihir yang dipanggil 'Kabbalah' dan peristiwa kedua,Perang
Salib yang mana pejuang Knights Templar menjumpai 'sesuatu'(kemungkinan besar kitab sihir) dan mempelajarinya.Akhirnya mereka menukar nama menjadi Freemasons.Kesimpulan yang boleh saya buat ialah:
1)Sesiapa yang memasuki Freemasonry dan menjadi ahli Freemason adalah KAFIR kerana secara sedar atau tidak mereka sebenarnya menyembah Iblis di dalam upacara(kawad dan sebagainya) tersebut.
DALIL:"Bukankah Aku telah memerintahkan kepadamu hai Bani Adam supaya kamu tidak menyembah syaitan? Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagi kamu?!Dan hendaklah kamu menyembah-Ku.Inilah jalan yang lurus.Sesungguhnya syaitan itu telah menyesatkan sebahagian besar di antaramu. Maka apakah kamu tidak berakal?!lnilah Jahannam yang dahulu kamu diancam(dengannya).Masuklah ke dalamnya pada hari ini disebabkan kamu dahulu mengingkarinya."(Ya Sin 36:60-64)
2)Sistem demokrasi adalah kufur dan syirik.Sesiapa yang membenarkannya dan redha terhadapnya(sama ada dengan menjadi ahli parlimen atau mengundi di dalam pilihanraya)adalah KAFIR dan SYIRIK kerana menyekutukan Allah dengan manusia(Tuhan palsu atau Taghut).Sistem demokrasi adalah sistem yang diterapkan oleh ahli Freemason semenjak dari peristiwa Revolusi Perancis pada 1789.Ia menyatakan bahawa manusia yang berkuasa untuk membuat undang-undang,bukan Allah.Jadi secara asasnya,demokrasi adalah kufur dan syirik.
3)UMNO adalah pertubuhan JAHILIYAH DAN KAFIR.
DALIL:
"Sesiapa yang tidak menghukum dengan apa yang diturunkan oleh Allah(yakni redha dengan hukum selain hukum Allah),maka mereka adalah orang-orang kafir."(Al Maidah 5:44)
"Sesiapa yang memperjuangkan asabiyyah(nationalisme,perkauman),kemudian dia mati,maka dia mati dalam keadaan jahiliyah"(Sahih Muslim)
4)Tahaluf siyasi yang diadakan PAS dan DAP adalah TIDAK SAH,bahkan HARAM dan KUFUR hukumnya kerana berkongsi kuasa dengan orang kafir di dalam memerintah serta jelas melanggar dalil qatie' yang tidak boleh ditakwil lagi di dalam Al Quran.Lebih-lebih lagi DAP dan Parti Keadilan adalah proksi Yahudi kerana ketua-ketua mereka adalah di kalangan Freemason(Karpal Singh dan Lim Guan Eng)
DALIL:"Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin(mu); sebagian mereka adalah pemimpin bagi sebagian yang lain. Barangsiapa di antara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim."(Al Maidah 5:51)
5)KESEMUA PARTI POLITIK beserta ahli-ahlinya yang berjuang di dalam sistem demokrasi kufur dan syirik ini adalah MUSUH ALLAH dan mesti dimusnahkan.Terlebih dahulu berdakwahlah kepada mereka dengan berhikmah agar mereka bertaubat.Jika mereka enggan,mereka WAJIB DIPERANGI.
DALIL:"Dan serulah ke jalan Tuhanmu dengan hikmah kebijaksanaan dan nasihat yang baik."(An Nahl 16:125)
"Dan berperanglah di jalan Allah akan orang-orang yang memerangi kamu,dan janganlah kamu melampaui batas.Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang yang melampaui batas."(Al Baqarah 2:190)
"Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi(yakni kekufuran) dan menjadilah agama itu hanya milik Allah."(Al Baqarah 2:193)

Sekian,
True Justice
1434H

Nurmujahidah Ismail said...

comment kemain panjang,, tapi anon,, pe barang,, hahaha... aku lak yang panas,, mkp ilek je,, kih3

Nenek Kebayan Comel said...

aku setuju....janji berani buat berani tanggung ahaks...ahaks,

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive