Thursday, November 29

PAS BERANI BUAT MISI KE GAZA.....?



Sebut sahaja Kelab Putera 1Malaysia, perkara pertama yang terlintas di fikiran ramai orang adalah sumbangan dan bantuan yang telah dicurahkan, tidak kiralah di dalam atau di seluruh dunia.

Dari misi bantuan mangsa bencana di Kedah hinggalah misi bantuan ke Pakistan, Somalia dan New Zealand, nama Kelab Putera 1Malaysia amat harum sekali. Apa yang lebih menarik adalah puluhan misi membawa pulang rakyat kita dari Lombok, Indonesia.


Puak PAS selalunya dok berkokok macam ayam jantan konunnya berjuang menegak Islam.....Tapi yang membantu dan pergi kesana adalah Kelab Putera 1Malaysia jugaklah........Macam biasalah Datuk Aziz jugaklah diamanatkan kerana selama ini telah terbukti....Misi kali ini dah masuk ke-30.....Angka yang agak baik kerana Al-Quran juga mempunyai 30 juzuk didalamnya.....



Bak kata Datuk Aziz pada MKP "jangan tambah garam pada luka sebaiknya membantu dan mencari jalan penyelesaian adalah lebih afdal.....Kau (MKP)jangan salahkan PAS tapi ajak mereka bersama dengan KP1M kesana...."ayat  macam tue yang membuatkan MKP lebih menghormati Datuk Aziz......Walaupun kerja dan tanggungjawab yang diberikan agak berat tapi Datuk Aziz tidak pernah lupa berterima kasih DS Najib Razak didalam setiap ucapannya.....kenapa?

KP1M diwujudkan pada bulan Mei 2010 dan dinaungi oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bertujuan untuk mendekati golongan muda supaya mencari kaedah terbaik mendekati mereka, menyelami hati nurani dan membantu mereka dari pelbagai sudut. Kita tidak mahu anak muda kita merasa ada jurang antara barisan kepimpinan dan mereka. Kita mesti mendekati golongan ini, jadi sebab itu KP1M diwujudkan.


Ada jugak wartawan yang bermulut celupar kononya diskriminasi Jantina......Ayat tak boleh belah oleh minah sengal tue...Kau ingat nak pegi nie bercuti makan angin ke?Baik jugak ayat selipar lembik pada minah tue oleh Datuk Aziz,,,haaaa

Pasal misi kat GAZA nie MKP malas nak ulas bebanyak tapi semua tue korang boleh tengok video nie...Lebih afdal dan seronok.....Selamat menonton...

MKP Ayat Sempoi : Tepulang pada Datuk nak ajak atau pun tak? 

No comments:

rapid

rapid

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive