Sunday, November 25

BILLBOARD HARAM MACAM NIE BOLEH PASANG KE .....?


KEsian dah MKP tengok puak pakatan harami nie....Meroyan tahap gaban bila billboard bapak main lubang kunyit depa kena roboh kat Highway bebaru nie....pandai pulak alasan tahap kimak yang digunakkan oleh Blogger anak haram Sungai Derhaka billboard tue tak bernyawa kenapa nak robohkan..

Memang ayat yang blogger anak haram tue tak boleh belah langsung,,,,,,,tahap budak sekolah pati aje MKP tengok...waaaa..



Dan kisah ini berlaku kat Selangor dan apa kata AnakDara tua kesayangan Khalid Gagap berkenaan Bilboard DS Noh Omar..


“Jika undang-undang kecil Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) pun tidak boleh dipatuhi, adakah rakyat Selangor rela menerima Noh sebagai calon Menteri Besar jika Umno-BN menang pada pilihanraya akan datang? Perdana Menteri sepatutnya berfikir 10 kali tentang perkara ini,” katanya dalam kenyataan media di sini hari ini.

Faekah berkata, Kerajaan Negeri telah lama memberi peluang kepada Noh tetapi tidak mengambil inisiatif untuk berbincang dengan MDKS atau merujuk terlebih dahulu sebelum membina billboard tersebut.KLIK

Anwar pasang billboard kat lebuhraya tue ikut undang-undang ke?jika menyalahi undang-undang sudah tentu pihak PBT yang membuangnya....Kenapa nak salahkan UMNO/BN pulak....

Pandai Blogger Anak Haram Sungai Derhaka spin bila kena batang hidung kaki lubang kunyit kelepiaq pada UMNO/BN tapi akhirnya kantoi jugak....yang mereka pun buat benda yang sama kt Selangor...



1 comment:

Anonymous said...

mcm ape je ayat ko ni. takde agama ke.

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive