RAPID

Wednesday, November 14

ORANG UMNO BERDARAH TELINGA DENGAQ CERAMAH NIE....



Pecah Gedang telinga bila dengaq komen Pakcik nie,,,Bukan takat berdarah tapi habis semua taik telinga keluaq habis........Padan dengan muka Ostaz Zizan dan PAS...Belum dapat janji bulan dan bintang tapi bila dah berkuasa perangai mengalahkan syaitan lahanat... 

Yang bercakap nie pulak bukan calang-calang orang derrr.......Bekas Pemuda PAS jugak so Pakcik nie tahu segalanya yang telah dirancang pada asalnya....PAS mengunakkan Islam sebagai topeng untuk berpolitik..........Mungkin ini balasan ALLAH kepada PAS............



MKP nak habaq pada pencacai PAS.......Hampa dah kena selipar lembik kat muka yang tibai tue pulak bukan orang lain tapi ahli hampa sendiri......Haaaaaaa

Jangan pula penchacai kata ini disabotaj oleh umno sudah.. hehe.. almaklumlah sekarang ni.. kepimpinan pas dah tak leh dah kena tegur.. walau dalam akar umbi dah menyirap dah dengan perangai pemimpin mereka yang iq ke laut tu.. tapi.. ikutkan.. pas mereka kata mereka power ma.. mereka hebat... mereka cukup terhebat dari umno... haha... dah-dah ahli sendiri taji baik punya... amekaw.... hehehe...

RAKYAT DAH BUKA MATA... DAN BUKAN TAK CERDIK NAK TAU MANA BETUL MANA SALAH.. YANG BUTA, PEKAK DAN BISU JE... MAIN IKUT... SEDAP PULAK MENJILAT PKR DAN DAP...

3 comments:

Anonymous said...

3 juta habis letak gambar Mao Tze Tung, hanya ratusan ribu untuk sekolah agama.... Hidup PAS yang berdarah hidung dok canang perjuangkan ISLAM. Yang dok fitnah jadi kafir jugalah yang masih membela nasib orang ISLAM. Kalau tak dek kerajaan yang ada sekarang, mungkin kena pakat pakat dok solat kat depan tokong yang macam kat kelantan la ni.

Uruk-Hai said...

Salam mohon dipautkan blog sy Uruk Hai mediauruk.blogspot.com ..

Uruk-Hai said...

Salam mohon dipautkan blog sy Uruk Hai mediauruk.blogspot.com ..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive