Thursday, November 29

MUNGKIN INI MEMBUATKAN ABBY ABADI MEROYAN #PAU2012


Abby abadi nak mai jugak kot kat Perhimpunan Agong UMNO 2012.Dakwaan yang telah dibuat oleh Abby abadi seperti kucing hilang anak...MKP bukan nak memburukkan Abby Abadi tapi gambar ini yang dipaparkan ini membuktikan segala-galanya...Jangan buat fitnah mengatakan Perhimpunan Terbesar Orang UMNO ini ada unsur Maksiat...KOrang tengok sendiri dan menilai gambar diatas dan dibawah....





Dynas hadir pada PAU2012 adalah untuk berniaga dan mempromosi produk beliau takkan menjual barang/produk salah dari sisi Islam dan tak berpakaian seksi walaupun lebih popular dari Abby..... 


Serena Datuk chef Wan pun ada jugak kt sini dok menerangkan produk barangan beliau...Jualan agak memberangsangkan MKP tengok sampai nak ambil gambar nie pun jenuh berasak-asak...Jumlah pengunjung yang hadir pada setiap kali PAU mencecah 10ribu takkan tak nak ambil peluang der......Lainlah macam abby buat ceramah minta duit dari orang kampung......Jika berniaga ada jugak barang yang dijual tapi ceramah politik buat duit......Apa barang derrrr...


UMNO membuka segala ruang pada semua artis kerana setiap undi adalah penting...Takkan hak artis nak dinafikan pada setiap undi yang boleh kita dapat....

No comments:

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive