exponegaraku

Tuesday, November 6

MANOHARA TAK MALU TUNJUK BUAH DADA...



Manohara yang namanya melonjak naik seperti roket ini nampaknya tidak segan silu untuk menunjukkan buah dadanya kepada umum.

dari gambar yang kita boleh lihat , jelas sekali Manohara seakan-akan sengaja menunduk supaya para wartawan boleh mengambil gambar manohara seksi dengan menampakan separuh daripada buah dadanya.



adakah ini salah satu taktik Manora untuk meraih glamour. bukan ke dia dah glamour di Indonesia dan Malaysia. adakah ini caranya Manohara untuk mengekalkan keglamouranya?

walau apapun, dia dah tunjuk so kita tengok je la.. seperti kata orang muda, rezeki dah depan mata…
kalau Daisy tunduk, korang nak tengok tak?

kenapa Manohara macam nak bukak baju ek?

tapi gambar yang diatas tue bukan asli tapi telah diedit oleh pihak yang tidak bertanggungjawab,,tapi dibawah ini adalah gambar yang asli tanpa diedit dan yang sebenar bukanlah seksi sangat pun tapi boleh tahan aje...

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive