RAPID

Thursday, November 15

TOP BLOGGER Penang Bakal Sertai Pakatan Rakyat @NajibRazak


Boleh tumbang Jambatan Pulau Pinang yang tersergam indah jika khabar angin ini betul der..... Walaupun Tsunami yang melanda pada 2004 tidak mampu menumbangkan Jambatan yang pernah menjadi kebanggaan Rakyat Malaysia.........Tapi ada satu bukti yang menguatkan dakwaan ini... E-mail dari pemimpin Pakatan bertaraf KM telah mengesahkan................



Yang boleh dipuji puak Pakatan nie adalah mereka pandai mengambil peluang yang terhidang didepan mata mereka....Pantang ada peluang mesti nak masuk jarum punyalah....

Dengaq kata tawaran yang dari Puak nie hebat jugak lah......Klu takat ribu-ribu tue tak main der tapi tawaran nie mencecah puluhan malahan ratusan ribu......Boleh gugat iman dibuatnya....

siap bergambar lagi depa nie semua

Korang bayangkan Guan Eng sanggup menghabiskan 8.5juta ringgit selama 4 tahun untuk mempopularkan Buletin Mutiaranya.....Itu tak termasuk staff media seramai 28 orang yang berkerja di  Komtar......korang boleh baca disini KLIK KLIK

Matlamatnya satu untuk melawan Media/Blogger dari BN/UMNO yang hanya berapa orang aje kt Penang nie....

Walaupun tawaran yang ditawarkan setinggi gunung namun perjuangan MKP tetap bersama UMNO/BN..........Tak sanggup nak kona baring demi mengejar wang ringgit kerana itu bukanlah agenda utama MKP menulis Blog....walaupun hanya selama setahun setengah Blog MKP dah mencapai 2juta pengunjung takkan 2juta nak kata syok sendiri kot....

Tapi sadis jugaklah bila kebajikan Blogger tak dijaga oleh sesetengah Pemimpin UMNO ........Kekadang meminta keperluan yang diperlukan seperti Peminta sedekah ditepi jalan..... walaupun tidak dilayan namun untuk beralih kepada Pakatan tidak sama-sekali.........

Didalam Arena Politik nie bila diperlukan kita barulah dijemput sana dan sini bila dah selesai apa yang dihajat mulalah dipandang sebelah mata................Pepatah ada mengatakan Habis madu Sepah dibuang kedalam tong sampah........

Dan MKP faham perasaan blogger otai yang cuba dipancing oleh pakatan rakyat.. Beliau selama ni bertungkus lumus buat kerja 24/7, tapi realitinya dia dilayan macam anjing kurap der..

Baca cerita pasal tu DISINI.., DISINI dan juga DISINI... DISINI

MKP bukanlah blogger hebat yang dipancing oleh pakatan Rakyat.Mungkin blogger lain yang ada kat Penang nie........






3 comments:

Pemikir said...

wau banyak tu... kalau suara pemikir mesti pening nak memikirkannya.
www.suarapemikir.blogspot.com

apa pun tahniah atas prinsip yang jelas dalam perjuangan.

GHOST WRITER said...

http://ghostwriteron-line.blogspot.com/2012/11/penang-top-bloggers-offered-to-join-pkr.html

GHOST WRITER said...

Agreed! http://ghostwriteron-line.blogspot.com/2012/11/penang-top-bloggers-offered-to-join-pkr.html

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive