exponegaraku

Saturday, November 17

ABBY ABADI HINA USTAD.......?



Apa pendapat korang tentang Tweet Abby nie?

Abby nie baru aje menceburi didalam politik tapi dah mengalahkan Alim-ulamak yang bijak pandai...

Tiada fakta dan nas yang pernah diketengahkan oleh Abby nie tapi berlagak macam baru balik dari Mesir serta mendalami ilmi Agama...


Yang best tue PAS mengangkat Abby nie macam Naib Presiden parti la pulak....

Pesanan buat abby,,,janganlah kita terlalu lekas ‘menjawab’ apatah lagi terus mengatakan ustaz itu sedang mempersoalkan hukum hakam Allah.

Malah mereka sesama alim ulama pun mereka sentiasa mengelak utk menegur pendapat masing2 secara terbuka, sikap berhati-hati ini diambil supaya tidak menimbulkan aib atau rasa malu kpd rakan seperjuangan dlm urusan dakwah. 

Jika perlu pun menegur atau berbahas, mereka melakukan nya secara tersembunyi sehingga org ramai pun tidak tahu bhw mereka berselisih dlm sesuatu perkara. Maniskan adab2 dlm Islam?


4 comments:

Anonymous said...

Mungkin Abby berangan nak jadi calun parti PAS pada pilihanraya ke 13 nanti?

Pemikir said...

Hidup ostazah Abby Abady. hehehe cakap macam kompom masuk syurga

Anonymous said...

Kalau nak kata baru balik dari Mesir aku rasa tak mungkin.Tapi yang pasti di pernah ke China bersama boyfriendnya Zul.

ct Nny said...

baru nak bertaktih tp dah belagak mcm dah pandai berjalan .... yg bergelar ustaz @ utazah ni selalunye lah di iktiraf bukan pakai ikut sedap mulut je nak cakap per pown . biasa la nk glamour

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive