Monday, October 28

@Abby_Abadi112 HINA ARTIS BERHIJRAH @ustazfathulbari #PRKSgLimau #BeraniHijrah


MKP minta sesangat pada Kakak Abby Albody tolong lain kali jangan membuat kenyataan atau ceramah berkempen bermodalkan menghina rakan-rakan seperjuangan. Berhemah dan sedar diri bahawa bumi Allah ini tidak dimiliki oleh insan yang bersifat hamba serta direstui hanya dengan masuk PAS.

Dimana jugak kita berada atau setinggi mana kejayaan dicapai hendaklah selalu pandang kebawah. Yang lebih hina lagi adalah menghina rakan-rakan Artis seperti anjing kurap yang tiada nilainya.Nak berpolitik tiada sesiapa yang meghalang akan tetapi jalan politik yang dibawa menampakan semakin lama makin jauh terlajak kelembah hina.

Ingatlah kita sebagai manusia ini mempunyai hati Jagalah seketul hati itu supaya tidak tercemar dengan niat atau hasrat berdengki sesama rakan-rakan Artis. Artis juga mencari rezeki tidak baik jika menghukum sesorang tanpa usul periksa.


MKP Pun tak mahu mengulas panjang Ustad Fathul Bari telah menjelaskan pada kita semua dimana kebenaran. Memang sah kali ini MKP dah menghancurkan kreditbiliti Abby Abadi kalau orang PAS masih lagi belum sedar biarlah. Mungkin kehadiran meraka disana cuma nak melihat Abby Albody kini bergetah selepas mendapat pucuk muda yang boleh disuruh serta diarahkan kemana sahaja.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive