RAPID

Sunday, October 6

NAIK MOTOR TAK PAKAI HELMET........... TAK APA @KhairyKJ NIE MENTERI


Naik motor tak pakai topi keledar...... Adakah tindakan ini betul??? Kalau nak diikutkan dari segi undang-undang memang ianya salah akan tetapi Khairy Jamaluddin nie dah jadi Menteri tak apa semuanya boleh ditutup sebelah mata der....... Undang-undang ana yang bikin.

Rasaya kalau di kampung-kampung tu normal la keluar makan angin naik motorsikal tak pakai topi keledar.

Adakalanya polis trafik pun tak tegur pasal benda tu dah jadi macam budaya yang susah nak dikikis.

Namun, bila seorang bertaraf menteri buat camtu, lain pulak la jadinya kan.

Kelakukan yang tak ada siapa nak kisah mula diulas dari pelbagai segi.

“Yang salah tetap salah…”

Itulah antara baris ayat yang muncul selepas sekeping gambar memperlihatkan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin yang juga Ahli Parlimen Rembau bersiar-siar dengan seorang anak kecil tanpa memakai topi keledar muncul.

Entah gambar bila… namun tetap juga dijadikan isu.

Gambar ini diambil pada 30.12.11 dah lama..... KLIK

2 comments:

Anonymous said...

biasa la terr...standard kampung laa, kadang anggota pn xbertugas tu selambaa jekk...ann

Anonymous said...

KAMPUNG bro.. biasalah la tu
ketua mcm kao tak biasala pulak

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive