Friday, October 18

"ChAI" UNTUK MAJLIS TERTINGGI DAH KUAR..........?


Ini adalah "Chai" yang telah diberikan pada MKP sebentar tadi. Depa dah baguih susun ataoq semua Naib presiden dan MT.

Perwakilan tidak membuat homework untuk mengenal pasti seseorang calon samada mereka layak dipilih atau tidak. Mereka tak periksa pun siapa dia ni ? Dari mana ? Apa latar belakangnya ? Senang cerita, rata-rata perwakilan tidak kenal pun siapa calon yang bertanding. Sebaliknya mereka main pilih mengikut senarai chai yang dibekalkan oleh ejen calon.

Mereka menjadikan senarai dalam chai itu sebagai calon yang wajib dipilih...

Ahli-ahli dibawah bercakap senang....Umno kena berubah....pemimpin kena berubah dan bla...bla...bla...Tapi diri sendiri bila nak berubah ?

Kita nak parti kita terus maju, kuat dan relevan sepanjang masa. Tapi bila kita diberi kuasa untuk membuat keputusan, kita sia-siakan. Jadi, kalau parti kita jahanam, jangan salahkan pemimpin atasan 100 peratus. Kita sendiri pun turut menjadi penyumbang.

1 comment:

Anonymous said...

LAKSAMANA MUKHRIZ MELAWAT AMPANG.... WOOOW, PERWAKILAN UMNO SOKONGLAH MUKHRIZ KERANA SESUNGGUHNYA MUKHRIZ AKAN JADI LEBIH BAIK DARIPADA TUN M DI DALAM SEGALA SERBI..

BERILAH PELUANG KEPADA BELIAU KERANA SEBELUM INI, PERWAKILAN UMUMNYA TELAH PON MENIDAKKAN LAKSAMANA MUKHRIZ DI MANA BELIAU TEWAS KEPADA SI KHAIRI ANAK MANJA DATUK RAMLAH VETERENG...

APA KATA KITA CUBA BERI PELUANG KE MUKHRIZ SEKALI...ACU SEKALI JEA.. KALI INI KALI TERPENTING WAHAI SAUDARA PERWAKILAN SEMUAAA..

APA2 PON JANGAN LUPA UNTUK MENGUNDI, MEMANGKAH LAKSAMANA ZAHID HAMIDI SEKALI YEA! INSYAALLAHU AMINIIIIN.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive