RAPID

Thursday, October 10

HANGAT!! Pendedahan Caj Sarapan VVIP RM 6000 @MukhrizMahadir


Video dedahan wartawan RTM mengenai caj sarapan pagi sebanyak 6,000. Nama Mukhriz Mahadir pulak yang didendangkan pengajur di Kelantan. Korang nak buat apa pun itu hak masing masing tapi ini dah mencalar kreditbiliti orang lain. Yang menjadi mangsa keadaan adalah peniaga ini. MKP cuma nak bagitau satu aje benda dah masuk dalam perut bakal menjadi darah daging. Korang nak kalau makan benda yang tak halal. Janganlah benda kecil sebegini dijadikan isu yang akhirnya mencalarkan nama baik UMNO itu sendiri. Menjadi persoalan sekarang adalah siapakah yang menjadi pengajur pada hari itu.. Kalau anak jantan tampil kedepan.....

1 comment:

Anonymous said...

Tengok muka yg dtg hari tuh, mcm mat2 Bangla jak... Sedara KJ kot?

Ha..ha..ha... Melayu lah katakan! Pantang dpt mkn percuma! Pasal itu Cinabeng berani hentam kaw-kaw punyer!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive