exponegaraku

Thursday, October 3

ALKISAH PAK MAT PEMANDU TEKSI...............LAGI GARU SEMAKIN SYOOK...


Kisah Pak Mat si pemandu teksi.. "Pak Mat pemandu teksi menaikkan seorang gadis cantik di tengah jalan, tiba2 gadis itu pengsan di dalam teksi dan Pak Mat menghantarnya ke Hospital. Pak Mat sedikit Stress!

Sampai di Hospital doktor mengatakan bahwa gadis itu hamil dan mengucapkan tahniah kepada Pak Mat. Pak Mat mengatakan bahwa dia bukan ayah dari bayi itu, tapi gadis itu mengatakan bahawa Pak Matlah ayah bayi itu. Pak Mat bertambah Stress!!

Pak Mat meminta test DNA untuk membuktikan bahwa dia ayah bayi itu atau bukan. Pak Mat pun ditahan sementara menunggu hasil ujian. Pak Mat semakin Stress!!! Setelah ujian selesai doktor mengatakan bahwa Pak Mat mandul sejak dari lahir.

Pak Mat pun kemudian dibenarkan pulang. Ketika dalam perjalanan pulang, dia memikirkan 3 anaknya di rumah. SEKARANG PAK MAT BENAR2 STRESS!!!! SIAPA BAPAK ANAK2NYA ?

KISAH INI ADALAH BERKAITAN DENGAN ANWAR DAN ASSMIN........PECAYA ATAU TIDAK TERSERAHLAH...

SUMBER

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive