Friday, October 18

@MukhrizMahadir BAKAL KALAH............ #MMVP05


MKP ambil pendekatan tunggu dan lihat perkembangan terkini untuk pemilihan Naib Presiden UMNO yang bakal berlangsung esok. Semuanya terletak pada undi yang diberikan oleh perwakilan yang layak mengundi. Bukan sedikit akan tetapi seramai 148ribu. Tapi pada amatan awal MKP Mukhriz Mahadir bakal dimandikan oleh perwakilan.

Hanya orang UMNO sahaja tahu apa maksud "DiMandikan". Korang nak tahu carilah sendiri. Peluang tue masih ada tapi semuanya terserah jugak pada Ketua Bahagian yang memberikan arahan pada saat akhir esok.Mana tahu semuanya bakal berubah. Berani Berubah bakal menjadi slogan yang pastinya dikenang sampai bila-bila. 

MKP menyeru pada para perwakilan supaya memberikan undi pada Mukhriz Mahadir Calon 05. Kerana kita ahli UMNO perlu mengenang kembali jasa yang ditaburkan oleh Mantan Tun Mahadir pada orang UMNO dan Malaysia Amnya.



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive