RAPID

Tuesday, October 1

ROKOK BERPERISA DS ROSMAH PULAK.....

Ini adalah akibatnya bila macai-macai meroyan hanya kerana rokok dinaikan harganya oleh Kerajaan. Yang menjadi tomahan pulak adalah First Lady Of Malaysia. Kesian pun ada nak gelak pun ada. Sekali lagi ini menampakkan kebodohan macai-macai kerana kekurangan isu untuk menyerang kepimpinan UMNO.

MKP diberitahu bahawa ada yang bakal menjawab tomahan sebegini. Tapi sampai sekarang tak ada lagi yang tampil menjawab isu ino. Korang nie makan gaji buta ke ape?

Kalau cuit macam nie korang terasa lebih baik balik umah peluk bini erat-erat. Nak kata apa lagi kalau dah kena rantai nak buat apa pun rantai dikaki belum dibuka.

Kalau tengah malam nie buat cerita lambung pemimpin x best jugak sekali-sekala tibai pun ok gak....

MKP Ayat Sempoi: Nak penjelasan tapi jangan buat ramai pulak.....haa3

2 comments:

Anonymous said...

apa lagi.... berenti la merokok...
daun pokok tembakau kan hasil dari kencing setan... dan bangsa YAHUDI yang mencipta rokok bagi tujuaan merosakkan bangsa2 lain....

cari la kisah sebenar dari mana2 sumber... pasti jumpa...

Anonymous said...

Daun air kencing MALAIKAT ni, ada kebaikkan penuh keseronokan.....lebe lagi, lau lepas makan nasi beulamkan petai n sambal belacan. lau nak tau, cubalah.......kalau kahak, hingus belum ada, jangan cuba tau?...Bahaya.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive