Tuesday, October 25

Adun DAP Kelirukan Warga Penang.RapidPenang.


ADUN DAP nie suka ambil kredit atas usaha orang lain.Menggunakan Bas RAPID PENANG untuk kesidang DUN Semalam.Ianya nampak mengaburi mata pengundi dan rakyat Pulau Pinang dengan menyatakan RAPID ini atas usaha kecekapan DAP dan slogan CAT jelas terpampang pada sign bas diatas.Sungguh tak malu mengunakkan apa yang telah diusahakan oleh kerajaan BN dan mengabil langkah Populis yang agak naik bakul angkat sendiri.

Nak habaq mai RAPID PENANG telah diujudkan dalam Projek NCER dimasa Tun Abdullah menjadi Perdana Menteri.Rapid Penang telah memulakan operasi pada 31julai 2007 semasa kerajaan BN memegang tampok pemerintahan Pulau Pinang.Inilah sikap DAP yang suka membantah tapi muka tak tau malu.Sama jugak semasa projek jambatan pulau pinang bakal dibuat.Mendapat bantahan yang keras dari Lim Kit siang dan malam dengan menyatakan Rakyat pulau pinang tidak memerlukan jambatan tersebut adalah satu kerugian pada rakyat dan kini terbukti Lim Kit Siang godfather of raba nenen meludah kelangit dan jatuh kena mata dia.haaaaa.

Bebalik pada Rapid Penang dibiayai oleh Kementrian Kewangan dan syarikat yang mengurus tadbir ialah Syarikat Rangkaian Pengangkutan Integrasi Deras Sdn Bhd (RapidKL).Malas aku nak berita lagi hampa baca la rapid Penang punya WEb SINI.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive