Tuesday, October 18

Anwar Sudah Tidak Laku di Kedah


Itulah hakikat yang harus diterima oleh ketua pembangkang apabila kehadirannya tidak lagi diterima oleh pihak pengurusan sebuah kuil yang telah membatalkan tempahan yang dibuat oleh jawatankuasa sambutan hari deepavali yang akan berlangsung dikuala muda kedah.Hai pak sheik dulu kaum india adalah penyokong tegar beliau dan kini mereka telah sedaq bahawa Pak sheik adalah kaki kencing kuat.

Ini adalah tamparan hebat yang diterima oleh Anwar serta penyokongnya dan dengaq kata mereka telah mengalami kerugian berbelas ribu ringgit juga akibat pembatalan majlis tersebut.Sudah-sudahla Pak sheik rakyat telah sedaq akan pembohongan dan taktik tipu helah yang dilakukan oleh pakatan rakyat di kedah.

Signal yang baik untuk Barisan Nasional ternyata tranfomasi yang dilakukan oleh PM nampaknya telah membuahkan hasil dan kesedaran dari pengundi india yang kini telah beralih arah menyokong Barisan Nasional.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive