Monday, October 17

DAP Bela Pemaju Halau Penduduk.


Kerajaan DAP buat hal lagi dengan menghalau penduduk rumah setinggan di kampung Sungai Nibong Pantai didalam Parlimen Bayan Baru.Inilah yang dibuat oleh DAP untuk mengaut keuntungan dan yang merana adalah rakyat Pulau Pinang.Cara pentadbiran DAP sebenarnya tidak membela rakyat.Melingkup dan menyusahkan rakyat dan membela Pemaju.


Penyelaras Bayan Baru Yim Boon Leong serta Saudara Norman Zahalan Naib Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang berbincang bagi menyelsaikan masaalah yang dihadapi dan cara terbaik untuk menyelesaikan yang dihadapi oleh penduduk.Penduduk hanya meminta pampasan yang sepatutnya tetapi hanya 30 ribu yang diberikan  oleh pihak pemaju di Pulau Pinang harga sebuah rumah kos rendah disebelah pulau melebihi harga yang ditawarkan.Penduduk tidak akan membantah jika tuntutan mereka berpatutan.mereka mahukan pembangunan akan tetapi bersikap adil dan dan tidak berat sebelah.


Datuk Rahim Saibu Ketua Bahagian UMNO Bayan Baru turut hadir membantah perobohan oleh pihak pemaju dan mahkamah.

Polis jugak hadir kerana berlaku kekecohan antara pemaju dan penduduk.









No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive