Thursday, October 20

VIDEO:PISA Kotor dibawah Pentabdiran DAP LGE



Penang International Sports Arena, PISA.dipenuhi sampah sarap/nyamuk dan tidak terurus dibawah pentadbiran DAP dan MPPP.Ternyata PISA telah siap pada tahun 2000 dibawah pentabdiran BN ketika itu.Arena tertutup terbesar di Pulau Pinang dan Semenanjung Malaysia.Banyak acara yang telah berjaya diadakan di Arena tersebut seperti SUKMA 2000, Persembahan Disney's Mickey Magic,Micheal Learns to Rock dan dikenali diseluruh dunia dan ianya telah banyak mengangkat nama Pulau Pinang sebagai suatu destinasi pelancongan serta persembahan yang hebat.Pulau Pinang banyak mendapat pendapat dari sektor pelancongan.


Sedih melihat tempat yang hebat sebegitu rupa tidak dijaga dan diabaikan untuk makluman PISA dimiliki oleh MPPP dan diuruskan oleh  Penevents Sdn Bhd.Adakah ini suatu taktik oleh kerajaan DAP supaya tempat tersebut menjadi teruk dan diabaikan kerana ada agenda lain yang tersembunyi.


Kerajaan DAP yang dipimpin oleh Lim Nenen telah melancarkan Pulau Pinang Bersih dan Hijau.( "Cleaner, Greener Penang" )Adakah PISA ini bersih dan hijau seperti apa yang dilaungkan atau hanya ingin menjadi populis dan lebih tepat lagi cakap talak selupa bikin looo.Jika MPPP tidak boleh menjaga PISA bagaimana hendak menjaga PICC selepas ini maka hancuslah lagi duit rakyat Pulau Pinang dengan Projek yang bakal masuk kantong Kroni juak DAP nie.



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive