Sunday, October 23

Pulau Pinang Lubuk Maksiat.LGE/DAP Memerintah.


Pulau Pinang menjadi lubuk maksiat dan masaalah sosial dikalangan remaja dan belia jika ini tidak dikekang oleh pihak berkuasa ironinya Guan Eng dan DAP menyalahkan orang lain dan memburukkan JOhor dan menyatakan Negeri itu tidak selamat padahal Pulau Pinang dibawah pentadbiranya lebih dari itu dengan masaalah sosial dan pendatang asing mengambil tempat sebagai GRO dan lain-lain.Pihak polis telah melakukkan yang terbaik akan tetapi diselar oleh lidah bewak ini dengan mengambil kredit daripada usaha polis dalam menjalankan tugas yang telah diamanahkan kepada pihak berkuasa.Apa yang dilihat disini seolah-olah DAP dan sekutu setuju membela dan membelai pihak pengusaha rumah urut serta kegiatan kurang bermmaruah ini untuk mendapatkan dana bagi melancarkan pentadbiran beliau.Umpama ayam jantan berkokok garang tetapi hakikatnya ekor penuh taik dan noda.


GEORGE TOWN: Polis menyerbu sebuah pusat hiburan di Pulau Tikus, di sini awal pagi Ahad dan menahan 21 orang wanita warga asing yang bekerja sebagai pelayan pelanggan (GRO).
Jurucakap polis berkata mereka yang berusia antara 20 dan 30 tahun itu ditahan dalam Ops Noda yang bermula pukul 2.45 pagi.
Katanya, mereka terdiri daripada 15 warga China, Vietnam (5) dan seorang Kemboja.
"Mereka masuk menggunakan pas lawatan sosial, baru bekerja di pusat hiburan berkenaan dan dipercayai turut menawarkan khidmat seks," katanya kepada pemberita di sini.
Beliau berkata dalam operasi itu, polis turut menahan seorang lelaki tempatan berusia awal 30-an yang dipercayai 'pelindung' kepada wanita berkenaan.
"Semua mereka dibawa ke Ibu Pejabat Polis Timur Laut dan kes disiasat menurut Seksyen 55 (B) Akta Imigresen 1959/63 dan Seksyen 39(b) Peraturan-peraturan Imigresen," katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Timut Laut ACP Gan Kok Meng ketika dihubungi berkata operasi seupama itu akan diteruskan. BERNAMA

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive