Monday, October 17

Sah Guan Eng Dilondehkan oleh Blogger.


Isu pegang tetek oleh anaknya telah terbukti dengan respon yang dikeluarkan oleh pihak yang kena tuduh iatu kalifah Guan Eng,Ayat sempoi oleh rakan blogger ialah ingat GUAN ENG TETEK,INGAT TETEK INGAT LIDAH BEWAK INGAT 200k INGAT TETEK.Memang tepatlah dakwaan budak itu ditukarkan ke sekolah lain. Jika seorang pengawas yang baik dan tidak mempunyai masaalah kenapa ditendang keluar dari sekolah .Sedangkan bapanya seorang ultra kiasu banyak membantu dan mempunyai pengaruh yang besar di sekolah tersebut.

Kenapa tidak nafikan,kenapa tidak memberi komen sebaliknya mahu menyerang.Inilah sikap ultrakiasu chauvanis rasis khalifah sosialis. Taktik yang sama digunakan apabila beliau kantoi berbohong dalam banyak isu.

Kenapa perlu menghalakan sasaran kepada akhbar dan pihak Umno sedangkan pihak media dan parti politik tidak terlibat didalam isu ini.
lawan sama blogger la apasal lu takut ka? Kalau lu tarak buat salah apasal tak mau jawap!Mana lu dapat cash money 200k?


Sumber dari sekolah Heng Ee mengesahkan memang dipindahkan ke sekolah lain dan proses dijalankan mengikut prosedur yang ditetapkan.

Beliau menafikan dakwaan pemindahan ke St Xavier’s Institution adalah kerana masalah disiplin seperti yang didakwa itu.

“Dia adalah seorang pengawas di sekolah dan mempunyai prestasi yang agak baik dalam bidang akademik. Kami tidak mahu dia meninggalkan sekolah ini.

"Malah ibu bapanya juga tidak mahu dia meninggalkan sekolah ini tetapi dia memilih untuk belajar di sekolah lain,” kata sumber yang tidak mahu identitinya didedahkan.-merapukini.

MKP kata kantoi sudah Ketua Menteri Penang nie.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive