Wednesday, October 12

Nak Cari Jodoh Pi Kelantan.


PAS akan mengunakkan kaedah baru bagi membantu pasangan yang ingin mencari pasangan dalam talian dan mengunakan alam maya ini Facebook.Terdesak sangat kah rakyat kelantan yang ingin mencari pasangan.Facebook yang akan digunakan bakal mengundang banyak persepsi dikalangan masyarakat.PAS patut lebih pro aktif dalam membela nasib rakyat seperti kemudahan rakyat.Ini adalah pendapat peribadi kesulitan MKP sendiri semasa berada dikelantan ialah masaalah berkenaan masalah AIR Bersih yang terlalu perlahan dan menunggu lama untuk memenuhi kolam mandi.Ini patut diutamakan bukanya masaalah mencari jodoh yang nampak heeeeee.tak tau lah apa depa nie pikiq?????????????

KOTA BHARU, 11 Okt: Kerajaan Negeri Kelantan mencadangkan unit cari jodoh atau `Mahligai Sakinah’ menggunakan laman sosial facebook sebagai cara baru untuk menggalakkan penyertaan kaum lelaki yang sebelum ini kurang mendapat sambutan.

Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita, Keluarga dan Kesihatan negeri, Wan Ubaidah Omar berkata, kaedah mengisi borang cara konvensional kurang mendapat sambutan menyebabkan berlaku masaalah kekurangan calon lelaki.

“Mungkin kaedah lama itu membuatkan golongan lelaki begitu malas sebab kena pergi ambil borang, isi borang kemudian hantar.

“Akibatnya hanya calon wanita sahaja mengisi borang, sedangkan calon lelaki kurang mengambil perhatian,”ujarnya.

Beliau berkata demikian kepada media selepas majlis perasmian Majlis Graduasi Pusat Pembangunan Wanita Kelantan (PPWK) kali ke-6 di Balai Islam, di sini.

Katanya, memandangkan zaman kini segalanya telah berubah kepada internet, ada baiknya ‘mencari jodoh’ juga digunakan dengan kaedah berkenaan.

Namun, tambahnya pihak penganjur perlu memantau dan setiap para ahli yang telah bertemu pasangan mereka perlu dilaporkan pada pihak penganjur terlebih dahulu.



- Posted using BlogPress from my iPad



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive