Sunday, October 23

LGE Boleh Kena Penjara??????????/


Biar betul apa yang aku tengok dan baca nie keliru pulak rasanya selalunya meloyakini nie tak lapor benda macam nie takkan dah kantoi lepas tue kona pulak dah....Dunia,dunia ternyata apa yang diucapkan oleh Karpal nie dah nampak ketidakfahaman oleh pakatan rakyat dan DAP.Ahli parlimen Bukit Gelugor Karpal Singh hari ini berkata Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng boleh dipenjarakan jika beliau ingkar terhadap keputusan Mahkamah Persekutuan yang memutuskan bahawa penduduk Kampung Buah Pala perlu mengosongkan rumah masing-masing pada tahun 2009.Belum selesai isu ramas buah dada kini timbul pula isu Kg Buah Pala yang boleh membawa Kalipah PAS di Penjara…???
Kah..kah..kah….

"Ramai yang bertanya, apa yang berlaku kepada janji-janji? Macam mana dengan janji Lim yang berkata kami akan mempertahankan kampung itu? Betul, semua kita berkata begitu," kata peguam veteran itu.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive