Sunday, October 23

Kedai Makan 1Malaysia Pulau Pinang.


Pengusaha kedai makan 1malaysia di Pulau Pinang berterima kasih kepada PM dengan pelancarannya tempoh hari.61 pengusaha telah berjaya mendapat tawaran tersebut.Kini rakyat Pulau Pinang dapat merasa dan menikmati hidangan kedai makan 1malaysia untuk rakyat.


Pengusaha kedai tersebut ialah  Nasi Kandar Ariff pemiliknya Ariff Abdul Rahman yang beroperasi di Ayer Itam mendapat respon yang bagus dikalangan pelanggannya.Kedai 1malaysia bertemakan Menu rakyat dengan hidangan seperti nasi dan ikan berharga 2ringgit sahaja.Manakala nasi putih,sayur,ayam goreng dan telur berharga hanya 4ringgit sahaja.Pelanggan juga dapat menikmati air sirap yang berharga 1ringgit sahaja.



Ini adalah insiatif kerajaan BN untuk meringankan beban yang ditanggung oleh rakyat yang berpendapatan rendah khususnya di Pulau Pinang.Kedai rakyat 1malaysia dapat membantu rakyat berjimat.Kepada DAP lepas nie jangan pulak nak ambil kredit lepas apa yang dilakukkan oleh BN untuk mengurangkan beban rakyat dan menyalahkan Kedai makan 1malaysia nie.





No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive