Thursday, October 20

Rilex Sat Hentam Pemimpin BN.



Perjuangan Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti adalah untuk membentuk kerajaan baru dengan majoriti lebih besar dan bukannya kerajaan yang ada hari ini. Pengamal media, facebookez dan bloggez pro BN diminta supaya mengenepikan kepentingan individu dan kelompok sendiri serta menghentam pemimpin kerajaan dari mana-mana komponen demi untuk memperkukuhkan BN. Datuk Seri Zahid juga meminta agar perkara ini diberhentikan dengan segera atau dengan nada berseloroh "cuti ler sekejap hentam pemimpin kerajaan, lepas PRU13 nak sambung, sambung la balik. Lagi bagus jangan sambung lagi".


"Dengan slogan lawan kita menuju ke Putrajaya, maka kita perlu mempertahankan Putrajaya, tiada gunanya kita bertelagah dan saling membunuh karier pemimpin BN, namun akhirnya Putrajaya jatuh ke tangan lawan." katanya semalam.


MKP ambil teguran membina ini sebagai panduan diambang PRU 13.Nasihat dari Pemimpin tertinggi nie harus dipandang serius.Diharap rakan rakan seperjuangan dialam dunia maya ini  dapat berkerjasama agar kita tidak dilihat bersatu dan memperkuatkan jentera demi mempertahakan Putrajaya.Lupakan sengketa diantara kita buat sementara ada misi yang lebih penting.

2 comments:

Semut Hitam said...

Yang salah kena tegur bro. Bukan boleh ambik bulat - bulat.

Kalau tak betul pun kita nak betulkan jugak, bertambah tak betul la jadinya.

Pemimpin pun tak lari dari melakukan kesilapan. Diorang pun manusia jugak. Takkan tegur pun dah tak boleh.

Ini pendapat Semut.

matkilaupenang said...

betul tue bro.rilek sat saja lepas tue kita kona la balik.teguran membina tp kekekadang terpikiq jugak depa nie boleh terima ka?

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive