Wednesday, November 2

Potong Gaji Guan Eng RM 1.00 Boleh Kot?


Kelakar jugak bila dengaq apa yang ingin diperkatakan RM1,itulah yang disarankan oleh penyelaras Gerakan KADUN Pulau tikus Rowena Yam.Sama jugaklah Punahsihat Selangor Pak sheik cuma dapat RM 1 dan LGE kena potong RM1.Kenapa beliau menyatakan nak potong Seringgit padahal kita semua tahu apa yang boleh dibuat dengan RM1 tue.Lepas beli rokok daun dan tembakau saja itu pun tembakau yang basah dan keriting.

Penjelasanya mudah kerana pembinaan tempat letak kereta bersaiz kancil yang telah diluluskan oleh PDC dan kerajaan negeri,LGE ada berani ambil cabaran tersebut?seringit saja jika apa yang DAP dan kroni dapat dari hasil projek berkenaan rasanya lebih banyak kot la?

Projek dibiayai oleh kerajaan Pusat tapi diseliakan oleh Kerajaan Negeri dan PDC.Memang projek berkenaan telah diluluskan pada tahun 2007 akan tetapi ada kawtim dalam proses kelulusan oleh DAP dan PDC pada 2008 ketika DAP mengambil alih tampok pemerintahan Penang.nie mesti kes dil mera dil,

LGE pandai putaq belit dalam percakapanya/kenyataan untuk melepaskan diri menyalahkan BN dan kerajaan pusat yang beri dana dan pihak kontraktor,sepatutnya dengan apa yang dilaung dan dipukul canang CAT atau kucing tarak gigi telus dan macam-macam propaganda DAP nie beranilah bertanggungjawab.

MKP kata:LGE sahutlah cabaran nie bukan banyak pun Cuma RM 1 bolah bagi RM 100 kepada rakyat dan hoboh sampai ke PBB.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive