Friday, August 31

Aksi GANGNAM Oleh Penyokong #JanjiDemokrasi.....#Merdeka55

Semalam semasa dok ronda dan berada disekitar dataran merdeka sempat jualah MKP rakam gambar ini sejurus setibanya pembaca puisi A Samad Said.Pada Mulanya rancangan kumpulan monyet kuning ini ingin melihat Tuhan Kuning (A Samad Said) membaca puisi dari air pancut hasil tinggalan mengentot Anwar akan tetapi kawasan tersebut telah dikawal oleh pihak berkuasa.

Plan B mereka menukar tempat,MKP lihat ramai Skuad Anal(PAS) oppp sorry mencarut la pulak Skuad AMAL yang sengal mengiringi Tuhan Kuning ini.Lokasi kedua mereka adalah Dataran Dewan Bandaraya KL.Keadaan agak kecoh sebaik pengumuman perubahan tempat dan provokasi seperti mengoyak gambar PM dilakukan serta aksi ini sempat dirakam.olah rakan blogger gossip rakyat.





Tujuan monyet ini beraksi panas supaya ditangkap oleh pihak Polis bagi menghangatkan suasana akan tetapi pihak Polis telah tahu apa yang telah dirancang oleh Monyet Kuning ini dan membiarkan saja aksi kurang ajar ini.Monyet kuning ini kebanyakkan mereka adalah dari kaum CINA.Mana punya harami lahanat nie datang pun MKP pelik dan kurang pasti.Kebanyakkan mereka berkomunikasi dalam bahasa mandarin yang bukan selalu MKP dengar...Pekat dan dalam bahasanya....?


Mungkin datang dari luar kot yang telah dibawa oleh Maria Chin Abdullah?Tapi apalah sangat dengan anggaran MKP hanya 5ribu kot yang ada.Seperti biasa ada jugak puak kepiah putih yang datang dari Kelantan.Depa nie hanya tengok dan lihat saja perilaku lahanat CINA nie sambil memegang Handphone dan kamera merakam segala perbuatan atau aksi lucah....

MKP sengaja masuk ketempat SriKandi dan gambar ini dirakam.Ramai yang menutup muka dan kononya baik seperti muslimah.Kebanyakkan mereka adalah penuntut universiti yang telah dipedajalkan PKR serta SAMM.Kesian MKP tengok hanya duduk dan melihat aksi tayang punggung lelaki cina..Tak malu ke?Tapi apa nak buat mungkin itu yang dipersetujui oleh Anwar...PKR kalau kat Penang depa kata bukan MKP kata PUNGKOQ KENA RADUK...Kalau tak paham maksudnya cari Anwar dan konco-konconya....

Sementara menanti saat untuk menghitung detik ambang merdeka, penyokong menyanyikan lagu Tanggal 31 dan Janji Dicapati beserta dengan laungan janji demokrasi, bersih dan merdeka yang diulang-ulang.

Suasana semakin gamat apabila sekumpulan penunggang motosikal didakwa cuba mengganggu mereka berimpun di kawasan tersebut.tepat jam 12 malam, pemimpin melaungkan 'Merdeka' dan "Janji Demokrasi' berulang kali.


MKP Ayat Sempoi : Janji Demokrasi semalam nampaknya gagal.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive