Monday, August 6

VIDEO: ADUN PEMBANGKANG PATUT BUAT MACAM NIE?




Malas aku nak ulas jenis mangkuk hanyun punya YB nie.Kalau buat video macam lagi baik dari dok menghina pemain badminton Malaysia.Tanpa menghormati dan berterima kasih terhadap pengorbanan ahli sukan seperti Datuk Lim Chong Wei pihak pakatan mula menyalahkan ahli sukan ini dengan penghinaan dam dimomokkan dengan pelbagai nista.

Manoharan yang terkenal dengan sikap yang tidak pernah menghormati negara dahulunya pernah terlibat menghina bendera negara.

Dalam twit Manoharan,Beliau mempermainkan nama Datuk Lim Chong Wei dan mengaitkan kekalahan Chong Wei dengan pemerintahan BN.

Katanya Jika pakatan perintah Putrajaya,Pasti Malaysia akan beroleh emas olimpik.Inilah kedangkalan dan kebobrokan haprak pakatan.Apa saja didepan mata kesemuanya mahu di politikkan.

Hinggakan anak sendiri jatuh longkang pun disalahkan BN.

Kita semua mengakui perlawanan Datuk Lim Chong Wei bermain bermati matian memperlihatkan kesungguhan beliau demi negara apakah ini balasan yang setimpal beliau terima.

Kalangan peminat sukan masih berterima kasih kepada Datuk Lim Chong Wei walaupun beliau hanya merangkul pingat perak. Inilah mencerminkan semangat kesukanan tanpa mengaitkan dengan Politik murahan pakatan.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive