Tuesday, August 21

Pengodam Blog Anwar Telah dikenal Pasti?

Pengodam blog tempohhari telah dikenal pasti oleh pihak PKR.Namun maklumat tentang pengendali blog setakat ini hanya dimaklumkan oleh sumber dalaman hanyalah seorang lelaki dan beliau jugak adalah seorang blogger terkenal PKR.

Terbukti kenyataan dari blog Anwar tempoh hari ianya original dan bukan palsu.Namun sikap suka menyalahkan pihak Cybertrooper UMNO amat dikesali kerana siapa yang nak mengaku sekiranya berak tengah jalan.Taktik yang sama jugaklah apabila Ketua Umum kena sebarang tuduhan apa saja mesti salahkan UMNO dan BN?



 Perutusan itu kini menjadi kecurigaan besar kepada DAP dan masyarakat Bukan Islam di Malaysia yang kini semakin nampak pembohongan politik Anwar. DAP dan masyarakat Bukan Islam kini sudah mengetahui apa yang ada di dalam fikiran Anwar.

Lebih daripada itu penderma Yahudi dan Israel semakin tidak mempercayai Anwar.

Bagaimana Anwar mahu menjaga keselamatan negara kita jika blog sendiri pun tidak boleh jaga???

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive