RAPID

Saturday, August 18

Anwar Minta Maaf Pada @NajibRazak Kerana Menfitnahnya?


MKP Terkejut beruk dengan dengan perutusan hari raya dari Anwar Ibrahim meminta maaf kepada keluarga PM DS Najib Razak kerana menfitnahnya...Mungkin Anwar dah buang tabiat dan tahu akan kalah pada PRU 13....Ayat berikut membuatkan MKP sendiri terkedu;;;
Saya sebenarnya merasa sugul dan berdosa dengan keterlampauan beberapa pihak dalam pasukan kita, di mana dalam usaha kita mengejar kedudukan dan jawatan Perdana Menteri, kita telah jauh pergi hingga memfitnah Datuk Seri Najib dan keluarganya. Saya ingin mengajak rakan-rakan saya dan jentera pakatan supaya membuat perubahan dengan menghormati institusi kePerdana Menterian yang sekian lama kita warisi. Jawatan Perdana Menteri adalah khas untuk orang Melayu dan Islam sahaja, bukannya untuk bangsa lain.


Kepada umat Islam di Malaysia, saya turut ingin memohon maaf atas keterlanjuran saya menyokong Israel tempoh hari. Sesungguhnya saya tidak mampu untuk menghalang kehadiran mereka dalam hidup saya, maka dalam keterpaksaan saya perlu mengikuti kemahuan, desakan dan asakan bertubi-tubi mereka. 
Sebenarnya saya turut mendapat maklumat yang salah berkenaan kes Altantunya. Saya akui maklumat itu belum boleh disahkan. Dalam hal Bersih 3.0, saya sangat-sangat menyesal kerana melibatkan kerosakan keharmonian negara. Sebenarnya, saya tidak pernah bersetuju secara peribadi hal-hal yang sedemikian, melainkan desakan rakan-rakan bukan Islam dalam pakatan. 
Sebagai Ketua, saya perlu adil kepada semua dan memenuhi segala keinginan mereka walaupun ianya sebenarnya bertentangan dengan kehendak saya. 
PRU13 akan menjelang tidak berapa lama lagi, sekiranya saya tewas kali ini, saya akan kembali ke Amerika Syarikat dan kembali mengajar di universiti di sana. Kepada rakyat Malaysia, saya akui Datuk Seri Najib adalah seorang pemimpin dan pentadbir yang paling sesuai untuk rakyat Malaysia.
klik untuk besarkan gambar..

MKP Ayat Sempoi : Dah mengaku Kalah sebelum berperang????dah Nak Lari Keluar Negara Der 

2 comments:

Anonymous said...

macam tak percaya jer dgn permohonan maaf itu. kalau ikhlas baiklah, sesat dihujung jalan, balik kepangkal jalan. tapi jauh dilubuk hati aku rasa macam tak kena jer ..... ah! tengok dan tungukanlah.

Anonymous said...

tipu la ni bukan kata kata anwar.penipu yg kurang ajar ni buat kata kata ni

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive