RAPID

Friday, August 10

MINYAK RON97 NAIK SEKUPANG?

Apa punya kejadah nie,Propaganda tahap bangang dah MKP tengok puak-puak gila publisiti nie?setakat ini MKP dok check dalam berita serta portal tiada pengumuman rasmi menyatakan dakwaan yang telah dibuat oleh penfitnah zunar kartunis tahap bangang Malaysiakini....





Bukan sekali tapi bab bendera malaysia pun mamat bangang nie pun buat hal...


Terdesak sampai macam tue punya bangang zunar nie????
BACA SETERUSNYA KLIK

MKP ayat Sempoi : kalau nak jadi YB DAP pun janganlah fitnah tahap melampau???


1 comment:

Anonymous said...

la apa hangpa sibuk2... hangpa pakai ron97 ka...

kalau tak mampu pakai ron97, pakai la ron95.

ni apa cerita, naik sekupang pun nak bising2.

pi la bising pasai unisel tu, kesian kat adik2 aku tu.

unisel dibuat untuk belajar, bukan semua nak dipolitikkan... kesian kat PR ni.

lingkup la hangpa PR oi kat selangor ni nanti PRU13..

-artis-

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive