Monday, October 14

AHLI UMNO NIE "BODOH" ATAU CERDIK............?

Kenapa pulak Lim Guan Eng nak meroyan dengan kemenangan Kak Ijat? Mungkin tak puas hati kerana perwakilan telah memilih Kak Ijat sebagai Ketua Wanita UMNO. Walau apa pun tomahan yang telah dilontarkan perwakilan telah memberikan mandat pada Kak Ijat. Lim Guan Eng perlu cermin diri sendiri dulu sebelum nak mengata pada Kak Ijat. Sistem pemilihan DAP tue betul atau tidak? Kalau DAP ikut pemilihan macam UMNO dah tentu Guan Eng tungging awai...

"Selama dua tahun lepas, saya telah membina kekuatan dalaman oleh kerana tragedi (isu NFC) yang terpaksa saya lalui.

"Saya tahu apa yang saya tidak buat dan saya terus mara kerana saya mahu jadi contoh teladan kepada wanita yang merasakan hidup mereka tiada harapan walaupun ia sebenarnya tidak begitu".

"Satu obor harapan buat mereka yang merasakan hidup ini tiada harapan," katanya 

Dari sudut yang lain, kejayaan Shahrizat juga bermaksud kegagalan pencabarnya untuk menggunakan isu NFC. Sebaliknya, isu yang ditimbulkan berhubung hasrat mahu 'membersihkan' sayap itu tanpa penjelasan konkrit dilihat sengaja mahu beradu nasib kerana sikap tidak puas hati.

4 comments:

Anonymous said...

..Yang menang satu hal... Yang menyokong pulak tu apahal...Hesteria tak pasal2 ?!??!?!

Anonymous said...

hahaha. sial lu. tajuk lain isi lain. tembak guan eng rupanya.

hangkedee said...

Misteri lembu mati akibat C4?

Anonymous said...

tokong penang ni adalah 'anwar ibrahim' cina. kebanyakan modal dia cuma hentam UMNO saja seperti apa yang anwar buat. isi tak ada. kerjanya menghasut saja.

kalau tidak, TKM penang dulu ie mansor, tak panggil dia tokonglah.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive