Thursday, October 3

KESIAN!!!! ORANG BALIK PULAU NIE MANGKOK HAYUN................


Tetiba saja kain rentang ini dipasang di sekitar Balik Pulau, Pulau Pinang. Memang ramai penyokong pembangkang disini. Tapi depa nie semua dah meluat dengan sikap pemimpin PKR yang ada sebelum ini diberi mandat oleh rakyat akan tetapi tak turun padang serta menjaga kawasan. Pepecahan Cabang PKR di Balik Pulau nie semua orang tahu. Semuanya berpecah kerana berebut wang peruntukan. 

MKP nak habaq pada Mat Tuah nie bahawa jangan buat keja bodoh macam nie.Bukan harga minyak dinaikan tapi pengurangan harga Subsidi minyak sebanyak 2kupang kata orang penang.

Fakta yang sebenarnya yang MAT TUAH perlu tahu adalah selama ini Kerajaan Barisan Nasional menanggung harga minyak 87sen seliter setiap kali minyak dipam pada kereta hang. Bukan nak ucap terima kasih tapi siap kata orang buta perut padahal yang buat perut tue hang.

Memang dasar muka tak malu kerana apa yang dibuat adalah seperti Meludah kelangit terkena muka sendiri. Kalau muka tue tahu malu jangan ambil harga subsidi yang telah diberi malah bayar harga tanpa subsidi. 

Kalau susah sangat mintala kt guan eng pengurangan Subsidi nie, tunjuk kad ahli PKR dan DAP atau PAS boleh dapat minya free. Kalau berani mintaklah. Guan Eng nanti layang hang macam Anjing lepas nie.

2 comments:

Anonymous said...

Yang DAP buat di Pulau Pinang tak nampak ke, barua tetap barua ,buta perut takdak akai.

hangkedee said...

Orang beli kondo free pampasan 15 k Dapig bagi.Baru Betul BARUA DAPIG.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive